Close Menu
Pinnen? Ja, graag!

Pinnen? Ja, graag!

Pinnen ja graag

Pinnen ja graag

CSiPOS

Horeca software pakket ontwikkeld in eigen beheer. Te gebruiken i.c.m. Apple producten, iPod/iPad-mini als handheld en iPad als (2e) kassa.

Wij onderscheiden ons in de markt omdat wij de software zelf ontwikkelen, waardoor wij snel kunnen reageren op vragen vanuit de markt.

Onze software is te gebruiken i.c.m. Apple producten. De iPod t.b.v. handheld en iPad t.b.v. (2e) invoer-afrekenpunt. Normaliter kost een handheld al gauw 1000,- tot 2500,- euro. Een iPod touch gemiddeld maar 160,- euro.

U betaalt daarnaast 10,- euro per maand voor de iPod handheld software licentie (alleen de maanden dat u deze nodig heeft).

U kunt indien gewenst de kassa('s) extern benaderen. Realtime, zonder de werkvloer te storen en dan meekijken, aanpassingen maken en rapporten e.d. exporteren! Dus bijvoorbeeld op het hoofdkantoor alle vestigingen benaderen!

Onze iPad oplossingen zijn ook te gebruiken voor bijv. boardrooms en/of bowlingbanen om uw gasten zelf te laten bestellen, een elektronische menukaart!

Zie ook onze website voor meer informatie: www.csipos.nl

Budgetindicatie (excl. BTW): € 3.470 (over 5 jaar)

De budgetindicatie is als volgt berekend: aanschaf softwarelicentie inclusief hardware is € 2.495 + 5 jaar servicekosten van € 195 per jaar is € 3.470

Deze kassa is een zogenaamde Keurmerk-kassa, wat betekent dat de ondernemer die deze kassa koopt, zeker weet dat alle gegevens goed worden geregistreerd, bewaard en gerapporteerd en dat hij daarmee kiest voor het naleven van de geldende fiscale regels. De Belastingdienst en andere partijen in de keten weten dankzij dit keurmerk dat de gegevens betrouwbaar zijn en er geen zogenaamde afroomfunctie op deze kassa zit, waarmee onderdelen van de omzet te verbergen zijn. Een keurmerk-kassa biedt zekerheden aan de ondernemer zelf, personeel en alle partijen waar hij mee (samen)werkt (waaronder de bank, belastingdienst, fiscaal en administratief intermediairs, vergunningverleners, gemeenten) op het gebied van een goede administratie, betrouwbare gegevens, overzicht en inzicht.

Kenmerken afrekensystemen

Koppeling met betaalautomaten
Betaalautomaten waarmee koppelingen mogelijk zijn
  • Ingenico iCT250
  • Ingenico iPP350
Koppeling met overige randapparatuur
  • Touchscreen
  • Klantendisplay
  • Barcode-/etikettenprinter
Autorisatie medewerker via
  • Toegangscode / gebruikerscode
  • RFID-polsband
Dagjournaal
  • Elektronisch (export naar PDF, Excel)
  • Uitprinten via de kassa
Logging van
  • Aan- en afmeldingen van medewerkers
  • Handmatige aanpassingen (kortingen, prijzen)
  • Medewerker die afrekent
  • Kassa open zonder handelingen
Continuïteit bij storingen
  • Mogelijkheid om door te werken op de kassa bij (netwerk)storing
  • Synchronisatie mutaties na herstel storing
  • Automatische backup van gegevens bij storing
Backup van gegevens via
Mogelijk d.m.v. bijvoorbeeld USB stick
Functies kassasysteem die nog werken bij storing
Tenzij de stroom uitvalt kan er doorgewerkt worden
Keurmerkcertificaat Betrouwbare Afrekensystemen
Ja
Training van personeel
Ja
Toegangsbeveiliging per medewerker
Nee
Medewerkerswissel
Nee
Registratie van medewerkers
Nee
Gebruikersniveau’s met verschillende toegangsrechten
Nee
Keurmerkcertificaat Betrouwbare Afrekensystemen
Nee
Helpdesk
Nee
Configuratie afrekensysteem
Nee
Trainingsmodus
Nee
Training van personeel
Nee

Kenmerken computerkassa's

Afrekenen aan de kassa
Horecafuncties - hotel
  • Restaurantconsumpties boeken op kamernummer
  • Verschillende manieren om een reservering af te rekenen
  • Vanuit kassa direct boeken op kamer en klant
Horecafuncties - restaurant
  • Tafelplattegrond en aanwezige klanten in 1 overzicht
  • Aparte plattegronden voor iedere zaal of terras
  • Actieve verkoop door kleurcoderingen op basis van tijdslimiet
  • Overzicht van tafels die wachten op rekening
  • Bestellen op basis van tafel, groep en klant
  • Overzichtelijke bestelbonnen met naam bediende, diverse gangen en menu mogelijkheden
  • Overzichtelijke artikelknoppen gerangschikt op hoofd- en subgroep structuur
  • Afrekenen van tafels, groepen en klanten
  • Overzichten per tafel of groep
  • Bestelhistorie per bediende
  • Splitsen van groepen en tafels
  • Verplaatsen van tafels
  • Omzet per tafel volgen
  • Gebruik van handhelds op het terras
Horecafuncties - fast service
  • Bestelling aan een nummer koppelen dat ook op de afrekenbon komt te staan
Horecafuncties - dranken
  • Tapautomatisering
  • Openstaande bedragen in 1 oogopslag
  • Tijdregistratie medewerkers
csipos1csipos2csipos3

 

Stel uw vraag

Wij slaan uw gegevens secuur op conform ons privacybeleid.


* Verplichte velden

Reviews CSiPOS

Momenteel zijn er geen reviews beschikbaar.

Schrijf een review over CSiPOS

Wij slaan uw gegevens secuur op conform ons privacybeleid.

085-3034821