Close Menu
Pinnen? Ja, graag!

Pinnen? Ja, graag!

Pinnen ja graag

Pinnen ja graag

Praktische informatie

3. Kies een goed servicecontract

Hoe snel u geholpen wordt ingeval van een storing hang af van uw servicecontract. Als u wilt dat u snel kunt doorgaan met pinnen, dan is het van belang een servicecontract te kiezen waarbij u snel op afstand wordt geholpen, er snel een monteur langs komt of bijvoorbeeld snel een vervangende terminal wordt geleverd. Voor dat type service moet uiteraard betaald worden. Maar dan hoeft u zcih ook niet lang te ergeren als u eens met een storing te kampen heeft.

Ook met uw telecomleverancier kunt u afspraken maken over de mate van service die u krijgt in geval van een pinstoring. Ook deze afspraken worden vastgelegd in een servicecontract. Bij een verbinding met een keurmerk krijgt u meer service dan bij een gewone verbinding. Een dergelijke service kost geld. Maar u weet als geen ander: omzetverlies kost meer geld.

Als er iets mis is in de netwerkschakel moet uw telecomleverancier u kunnen vertellen wat er aan de hand is en wanneer het probleem is opgelost. Een goede aanbieder (in elk geval de aanbieders van verbindingen met een keurmerk) zal nooit roepen dat u bij een ander moet zijn als er een netwerkprobleem is. Zelfs als het probleem niet in het netwerk zit, neemt een goede aanbieder contact op met de leverancier van uw betaalautomaat om met hem na te gaan waar het probleem kan zitten.

085-3034821